pátek 8. června 2012

Paruka

Tak jsem se odhodlala vytvořit paruku pro BJD i když ji ještě nemám doma tak doufám že jsem velikost trefila. A přísahám že "naživo" vypadá o 100% líp :D

 1. fáze : na čistič na nábytek (jehož značku nesmím říct :D) jsem natáhla silonkovou ponožku. Má +- průměr MSD hlavičky a je to pružné takže snad to bude sedět. Ušila základ na který jsem začala našívat materiál. (na obale stojí: česance-střiž). Materiál je hrozně jemňoučký trochu jako jemná vata. určitě nevydrží věčně, ale dá se krásně pořád doplňovat a zárověň ubírat když je ho moc. Naschvál jsem dala víc abych to mohla upravit jak budu potřebovat.
2. fáze : materiál se ubírá pouhým taháním prostě jemně vytahujete prameny pryč. (pardon za ten kapesník jsem zase nachlazená :D )

3. fáze : ano nekecala jsem je to na spreji na nábytek :D žijetkou jsem opatrně "pořezala" něco jako patku a přemýšlela že zbytek nechám až přijde BJD, ale pak mě napadloooo.....

že tam prostě dám něco jako čelenku. Úplně se dotvaruje až na BJD ale jako první pokus to myslím není až tak hrozné a plánuju to ještě celé doupravit.

2 komentáře:

  1. Vypadá pěkně. Určitě panence padne.
    BJD ti závidím. Já ji mám ve wishlistu až za dost dlouho, až vyřeším důležitější věci. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá jak to dopadne, ale přeju ti ať dobře. ^^

    OdpovědětVymazat