neděle 19. srpna 2012

Švédsko

Byla jsem ve Švédsku. Omezím se pouze na postřehy, protože celé vyprávění by nepřežil asi nikdo
 :D

  • Švédsko je nádherná země s úžasnou přírodou
  • našla jsem místo kde bych mohla být celé dny (foto č. 1. je zrovna tam focené)
  • ano Švédové a Švédky jsou skutečně blonďáci a blondýnky
  • Švédky jsou nádherné a vysoké
  • Švédové vypadají jako komparz z filmu o 2 WW (a to ani nemusí mít uniformy)
  • usmívají na vás i když se dorozumíváte pouze - yes, no, thank you a ukazováním rukou
  • asi jsem špatně narozená Švédka protože stejně jako oni miluju milion doplňků a dekoračních předmětů za oknem a po pokojích
  • fakt jsem tam neviděla ani jednu věc - plakát, tričko s Deathstars
  • ale podařilo se mi vyfotit plakát Sabatonů :D
  • ve Švédsku jsou všude (opravdu všude- domy, lodě atd...) hvězdy i na dopravní značce (viz. foto 2.)
  • je to země kde se mi zatím nejvíc líbilo a dokážu si představit tam žít 
  • a ne není to kvůli Deathstars :D
  • to že jsem se vrátila do ČR jsem nepoznala z toho, že jsem lidem najednou rozuměla, ale z toho že se na mě prodavačky šklebily.....

1 komentář:

  1. jj šklebící se prodavačky je asi česká klasika XD
    Ale čím dál víc lidí to začíná štvát, tak třeba se už začínáme posouvat správným směrem.

    Ve Švédsku muselo být opravdu krásně. Ta fotka je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat