pondělí 3. prosince 2012

Proměna Elfram

Moje milovaná Elfram se nejdřív jevila jako sladká princezna. Ale jak jsem zjistila má velmi dobrodružnou povahu. Bohužel až tak dobrodružnou že jsem ji neuhlídala. Abych osvětlila co se stalo, musím vás trochu seznámit i s původem Elfram.

Elfram je dcera elfského krále a královny. Ovšem se starobylostí rodu jdou ruku v ruce i tajemství. A i v tomto rodě byla tajemství, dobře skrývaná po celá staletí. Elfram se narodila v elfské podobě, ovšem se znalostmi a kouzli všech ras co kdy žily v Gailandské zemi. Zatím se u Elfram neprojevovaly, až do teď......

Elfram začala být hloubavější, a spolu s jejím nitrem se začal měnit její styl i v oblékání. Jednoho dne před pár týdny začala zkoumat alchymii. Myslím že si osvěžovala vědomosti které zdědila po předcích, ovšem jak jsem měla zjistit nebyly ještě úplné. Jednoho dne po návratu domů jsem ji našla. Jeden z jejích pokusů se jí ošklivě nepovedl.


Elfram byla zraněná a dlouhé týdny se její rány hojily. Teprve včera se mohla poprvé posadit. A některé obvazy jí mohly být odebrány úplně.




Elfram se bude ještě několik týdnů léčit, ale já doufám že své první vánoce už uvidí.


1 komentář: