pondělí 7. ledna 2013

první vánoce Elfram

Je už po vánocích, ale protože jsem byla přes svátky pryč nemohla jsem ukázat jak se Elfram líbily její první vánoce.

 Elfram byla mírně uražená, že byl můj stromeček větší než ona :D

 Nejdřív se jí podařilo vyšplhat na rám mé postele a chvíli se vyhřívat na sluníčku. Ale potom slezla a chtěla se podívat na stůl.

 Až někdy zase pojedu do Švédska Elfram musí se mnou, sobíci se jí moc líbí a co jsem jí ukazovala fotky je okouzlená stejně jako já.
 Elfram si sedla a prohlížela si pokoj, ale do čeho si sedla jsem zjistila až později.
Kdysi jsem si v časopise koupila lebku (kdybych si časopis kupovala dál mohla jsem mít celou kostru :D). A do teď jsem přemýšlela co s ní. Můj první záměr že v ní budu mít bonbony mě opustil, no a teď se v ní usídlila Elfram. Prý se v ní dobře sedí a konečně nepadá :D jen si přeje abych lebku vevnitř potáhla látkou :D

1 komentář:

  1. Trochu morbidní nábytek, ale co, ne? :D
    A Elfram to moc sluší. ^^v

    OdpovědětVymazat